Politica de garanție

Politica de garanție

Kukirin-escooter.ro oferă un serviciu de garanție fiabil și vă soluționează problemele în cel mai convenabil mod. Dacă produsul dvs. KuKirin prezintă o problemă acoperită de garanție, trebuie să păstrați chitanța originală de achiziție, certificatul de garanție limitată și dovezile necesare pentru a verifica eligibilitatea garanției.

Kukirin oferă o garanție de 12 luni de la data achiziției pentru defecte de fabricație și/sau materiale. Ne angajăm să reparăm defecțiunile și să oferim servicii de reparație gratuite sau să trimitem piese de schimb pentru a rezolva problema, însă această garanție nu acoperă problemele cauzate de comportament personal, abuz, utilizare incorectă, neglijență sau accidente (de exemplu, conducerea în medii umede, căderea platformei etc.).

Notă: Anvelopele și plăcuțele de frână sunt consumabile și beneficiază de o garanție de o lună. Bateria nu este inclusă în serviciul de garanție extinsă, durata maximă a garanției fiind de un an.

Avertisment privind autonomia bateriei

Distanța de autonomie indicată se bazează pe următoarele condiții de testare: greutatea utilizatorului de 60 kg, temperatura de 25°C, viteza medie de 20 km/h și condiții urbane de deplasare regulate. Performanța reală a bateriei și autonomia pot varia în funcție de greutatea utilizatorului, teren, temperatură și stilul de condus. Este normal ca autonomia reală să difere de datele publicate. Dacă reducerea autonomiei este cauzată de un defect al bateriei, ne vom asuma responsabilitatea și vom soluționa problema cât mai rapid.

Vă rugăm să rețineți că oferim garanție doar pentru trotinetele achiziționate de pe kukirin-escooter.ro. Dacă ați cumpărat un produs de pe o altă platformă sau de la un alt comerciant, vă rugăm să contactați furnizorul dvs. pentru serviciul de garanție 

KuKirin propune următoarele soluții

Pentru problemele simple, vom trimite piese de schimb și vom furniza un tutorial video.
Dacă trotineta dvs. prezintă mai multe probleme, vom decide, în funcție de situație, dacă trebuie trimisă la reparație.
Dacă problema nu este acoperită de garanție (de exemplu, defecțiuni cauzate de apă sau utilizarea necorespunzătoare a trotinetelor electrice / bicicletelor electrice), toate costurile de reparație (manoperă) și piesele vor fi suportate de client. Clientul va trebui, de asemenea, să suporte costurile de expediere dus-întors. 

Procesul:

Etapa 1: Contactați-ne prin e-mail sau WhatsApp, furnizând numărul comenzii și videoclipuri sau fotografii ale problemei, astfel încât să putem efectua o verificare.
Etapa 2: După ce analizăm problema, vă vom oferi o soluție, fie prin trimiterea pieselor de schimb, fie prin trimiterea produsului dvs. la centrul nostru de reparații pentru o soluționare adecvată.

Garanția va fi anulată și toate drepturile vor fi pierdute în următoarele cazuri:

  • Produsul nu a fost comercializat de KuKirin sau de unul dintre distribuitorii săi autorizați.
  • Produsul a fost modificat sau reparat de un tehnician neautorizat și/sau utilizează echipamente/accesorii defecte, modificate sau neoriginale.
  • Produsul a suferit un accident sau deteriorări cauzate de factori externi, condiții atmosferice sau orice alt eveniment similar.
  • Defecțiunea este cauzată de murdărie, impurități, apă, corpuri străine etc. (dacă este cazul).
  • Produsul a fost utilizat pe ploaie și/sau a traversat apă stătătoare cu o adâncime mai mare de 4 cm.
  • Numărul de identificare/codurile/marcajele produsului sau ale componentelor sale au fost șterse/greu de identificat, sau marcajele și inscripțiile aplicate în diverse scopuri (cum ar fi cele pentru piese originale sau piese de schimb) au suferit deteriorări precum îndoiri, șocuri mecanice, fisuri termice sau alte deformări care nu sunt cauzate de defecte de fabricație.
  • Deteriorări și defecte cauzate de manipularea sau transportul necorespunzător de către cumpărător.
  • Schimbarea stării originale a produsului din cauza unor factori naturali (coroziune, condens etc.) provocați de condiții de depozitare necorespunzătoare.
  • Neutilizarea produsului conform condițiilor din manualul utilizatorului; defecțiunea produsului este cauzată de acte de vandalism sau cauze similare.
  • Perioada de garanție a expirat.
  • Produsul este pierdut sau furat.
  • Produsul a fost obținut gratuit sau oferit ca un cadou.
  • Cumpărătorul nu poate furniza o dovadă suficientă a achiziției produsului.
  • Produsul a fost instalat cu software sau firmware neacceptat.